Namskogan - Reisverslag uit Namsos, Noorwegen van Fam Smit - WaarBenJij.nu Namskogan - Reisverslag uit Namsos, Noorwegen van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Namskogan

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Fam

31 Juli 2016 | Noorwegen, Namsos

Vandaag een dag geen reizen maar naar het naskogan familiepark. Dale en Jamie konden helemaal los in de attracties en ook gelijk allemaal (Noorse) dieren zien.

Het park heeft naar zeggen van Dee slechts 2 nieuwe attracties en roept wederom veel nostalgische gevoelens op. Bij binnenkomst gingen we vrij snel richting een soort grote autoband met een buitenboordmotor. Jamie besloot er eens lekker de andere bestuurders mee te gaan beuken en werd er bij de 2e sessie redelijk bedreven in. Vervolgens gingen we naar de rodelbaan waar ze beide ook gelijk niet meer uit wilde.

Bij de dieren had Jamie ontdekt dat als je bij de mevrouw die de dieren voert blijft je niet hoeft te zoeken naar de diertjes maar dat deze gewoon op je af komen. Sommige dieren kon je proberen te aaien (elanden) en andere moest je maar met rust laten(beren). Het viel trouwens op dat ze het hier wat minder nauw nemen met de veiligheid in de dierentuin. Een hek is het enige wat ons scheidt tussen ons en de beren. Het bordje in het Noors doet wijst ons erop dat ze kunnen bijten en je de beertjes dus maar niet moet aaien (al zien ze er wel erg aaibaar uit).

Helaas ging het richten einde dag regenen en zijn we na nog een laatste keer van de rodelbaan (ik was gelijk zeiknat) weer terug naar heg huisje gegaan.

• 02 Augustus 2016 - 09:00

W.m. Smit:

Wat leuk voor de jongens en (ouders) lekker ravotten en veel Leuke dingen doen , nog veel plezier en gr, van ons