nammskogan - oppdal - Reisverslag uit Rise, Zweden van Fam Smit - WaarBenJij.nu nammskogan - oppdal - Reisverslag uit Rise, Zweden van Fam Smit - WaarBenJij.nu

nammskogan - oppdal

Blijf op de hoogte en volg Fam

01 Augustus 2016 | Zweden, Rise

Vandaag de laatste lange dag reizen. Helaas viel er veel regen waardoor de omgeving er gelijk een stuk minder mooi uitzag. Dee vertelde dat er in deze omgeving ook niet al teveel toeristen waren maar wel meer industrie. Als het dan toch een keer moet regenen dan maar vandaag dachten we.

Na een kwart van de reis sprong helaas een ruitenwisser los van het motortje wat deze aandreef waardoor de nog werkende ruitenwisser vrolijk over zijn lamme vriendje kwispelde. We besloten maar even te stoppen.

We hadden slechts enkele essentiële spullen meegenomen. Een schroevendraaier en een babydoekje later konden we weer verder. Helaas was het babydoekje niet sterk genoeg (huismerk) en stonden we halverwege de reis weer langs de kant. Ik had elastiekjes nodig (tenminste dat denk ik op het moment dat ik dit bericht schrijf) dus tot die tijd maar even de ruitenwisser vastgebonden.

Gelukkig was het zonnetje weer gaan schijnen bij aankomst op de camping en konden de jongens zich nog even uitleven in de speeltuin.

• 01 Augustus 2016 - 13:20

Oma:

Wat gaat het hard eer dat je weet is de vacantie om, maar jullie zien no genoeg verder.
    Nu maar even de rust nemen. Oma