Dag 6 Pitea - Rovaniemi - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 6 Pitea - Rovaniemi - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 6 Pitea - Rovaniemi

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Fam

17 Juli 2016 | Finland, Rovaniemi

340 km, demolition Dale en mooie villa

Vandaag een stevig ontbijt met spek, worstjes, ei en pannenkoeken voor iedereen. We zijn met wat bewolking vertrokken maar het werd al snel beter. Onderweg weer veel oude Amerikaanse auto's tegengekomen maar helaas de gopro te laat op de auto gezet en alleen de laatste auto van de dag op de foto gezet.

Onderweg besloot dale het gevecht aan de gaan met het nieuw aangeschafte middenconsole. Deze ongelofelijke en onmisbare uitvinding was echt amazing en zou de kinderen voorzien van allerhande gemakken. Onze kleine sloper had het console na 15 minuten in meerdere stukken uit elkaar getrokken en alleen het stuk wat aan de gordel vastgemaakt moest worden zat nog op z'n plek. Eindstand 1-0 voor demolition Dale.

We besloten niet meer te stoppen voor de lunch en gelijk naar de nieuwe bestemming te rijden en pannenkoeken te bakken. Het huis waar we voor 2 dagen verblijven is erg mooi en heeft een grote tuin en een sauna.

Ik heb besloten deze reis mijn baard te laten staan (om maar een beetje solidair te zijn met de kerstman welke we morgen bezoeken). Mijn ouders moesten even wennen toen we gingen Skypen en vonden het een euh.... apart gezicht.

• 17 Juli 2016 - 23:47

W.m.Smit:

Ja die baard effe wennen maar via Skype het Huis gezien en de kinderen dus een korte reactie van ons veel plezier