Lillehammer - Arjang - Reisverslag uit Eriksberg, Zweden van Fam Smit - WaarBenJij.nu Lillehammer - Arjang - Reisverslag uit Eriksberg, Zweden van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Lillehammer - Arjang

Blijf op de hoogte en volg Fam

05 Augustus 2016 | Zweden, Eriksberg

Op naar Zweden vandaag. We toeteren
De schaapjes vaarwel en pakken een enigszins alternatieve route richting ons laatste huisje.

We kwamen volgens de navi ergens rond 1500 aan en besloten om geen inkopen meer te doen bij de supermarkt maar op zoek te gaan naar een restaurant. De navi wees ons op een Mcdonald. De afslag op de snelweg werd al snel een onverharde weg wat overging in een modderige weg midden in de bossen. Uiteindelijk stonden we midden in het bos met de melding van de navi dat onze bestemming bereikt was (???). Eenmaal terug op de snelweg bleek het 1 afslag verder te zijn. De navi bleek een beetje van slag te zijn aangezien we later op de route ook een parkje ingestuurd werden om op de snelweg te komen.

Het huisje was gelegen aan een golfbaan en was tegen mijn verwachtingen in voorzien van een badkamer en keuken. Helaas deed de tv het niet en knalde de hoofdzekering eruit bij het aanzetten van het fornuis. We hadden al genoeg gegeten in de middag dus het maakte allemaal niet zoveel uit.

• 05 Augustus 2016 - 16:24

Oma:

In ieder geval een bad of douce , dus op weg naar het thuisfront rijk aanverhalen en foto,s
    jullie hebben toch nog veel te zien. Liefs Oma

• 05 Augustus 2016 - 19:13

W.m.Smit:

Al met al een hele belevenis ,en een fijne reis verder gr, en kus van ons