Dag 16, 17 en 18 Peachtree city - Jacksonville Bea - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 16, 17 en 18 Peachtree city - Jacksonville Bea - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 16, 17 en 18 Peachtree city - Jacksonville Bea

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

21 Mei 2013 | Verenigde Staten, Jacksonville

Dag 16, 17 en 18 Peachtree city - Jacksonville Beach

In het weekend was er niet heel erg veel zon en is er door de dames besloten naar newnan af te reizen om wat inkopen te doen. Er is daar een mooi centrum met een hoop winkels. In de avond was het plan naar een film te gaan die in de buiten op een groot scherm werd vertoond maar helaas was het veld waar we konden zitten te nat geworden.

De zondag was helaas qua weer niet beter en als het hier regent dan is dat ook echt hard. Dit keer grote stromen water over de wegen en letterlijk een waterval in de tuin bij de buren. Gelukkig klaarde het op het einde van de dag weer op en hebben we op de golfcard een stuk door de omgeving gereden en kon Jamie ook zijn energie kwijt in de speeltuin.

Gisteren hebben we met name veel kilometers gemaakt en zijn we terug naar Florida gereden. Letterlijk richting de zon want het ging van wat grijs weer naar een strakke lucht boven de 91 graden Fahrenheit. Savonds lekker langs het strand gelopen en wat gegeten. Aan het einde van de dag bij Starbucks nog wat koffie genomen. De koffiesterkte hier is niet zo groot en houdt je niet wakker....

• 21 Mei 2013 - 19:39

Rick:

De laatste dagen, geniet ervan!

• 22 Mei 2013 - 10:17

Wim En Ria Smit:

Ja overal is er weer veranderingen maar wat wij op het nieuws horen daar wordt je niet vrolijk van en misschien word het bij jullie er ook door beïnvloed maar je hebt de draad weer goed opgepakt en positief benaderd door wat te gaan rijden verder veel plezier en Gr. Aan iedereen kus Jamie Gr.Ma en Pa