Dag 19 Jacksonville - saint augstine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 19 Jacksonville - saint augstine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 19 Jacksonville - saint augstine

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

22 Mei 2013 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Dag 19 Jacksonville - saint augstine

We waren dit keer lekker vroeg (het was maar een half uurtje rijden) en werden onderweg lekker gemaakt door de mooie kustlijn.

We hebben dan ook het grootste gedeelte van de dag doorgebracht op het strand waar het gelukkig minder waaide dan de vorige stranddag. Gek genoeg zagen de meeuwen ( de 2 die er waren) onze handdoek wederom als een mooi doelwit.... De golven waren deze keer wel erg hoog en kwamen zelfs als ik een een klein stukje in het water sta al boven mijn hoofd. Jamie vond dit grote zwembad deze keer wel een beetje eng en bleef onze hand goed vasthouden. Het verschil tussen een leuke klein golfje en een die je letterlijk op de bodem smijt (en dat doet best zeer) is slechts 2 meter dus het was wel even uitkijken.

Aan het einde van de dag nog even gezwommen in het zwembad bij het hotel (jamie vond het strand wel even genoeg) en savonds het dorpje verkend. Dit staat bekend als een van de oudste dorpjes in amerika waar nog een vestiging van de spanjaarden te zien is met de daarbij behorende kanonnen (ik heb mijn vakantie nog nooit zoveel kanonnen gezien). Na een paar uurtjes rondgewandeld te hebben lekker uit eten gegaan en redelijk vroeg naar bed.... Morgen naar Kennedy Space center.....

• 22 Mei 2013 - 18:18

Wim En Ria :

Nou dat is wel heftig zulke golven maar je heb als alternatief toch het zwembad en dat is voor Jamie ook leuk geniet ervan Gr. Pa en Ma

• 22 Mei 2013 - 20:00

Oma:

Lekker genieten vande zon. Hier is het echt herfst,dus zon laten schijnen en neem een beetje warmte mee terug liefs Oma