Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Fam Smit - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Desire Smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

18 Maart 2013 | Nederland, Pijnacker

Na vorig jaar een hele mooie rondreis te hebben gemaakt en veel meegemaakt te hebben konden we ook dit jaar de kriebels niet weerstaan en hebben we de stoute schoenen aangetrokken om in mei weer 3 weken te gaan rondreizen.

Dit jaar alles zelf geregeld ipv een reisorganisatie ingeschakeld te hebben in een voor ons nieuw deel van Amerika.

We beginnen in Tampa en zullen 3 weken in de deep south rondtouren. Locaties zijn onder andere New orleans, Nashville, Memphis, Great Smokey Mountains , Orlando en Tampa.

Dennis zal de reisverslagen weer gaan schrijven en ik zal de routes uitstippelen en de uitjes regelen.

De hotels zijn inmiddels allemaal geregeld!

Aftellen tot 3 mei maar :), Wij hebben er mega veel zin in.

• 18 Maart 2013 - 17:46

Tiny:

Ik kijk uit naar jullie reis verslag.

• 18 Maart 2013 - 21:29

Maybritt:

Leuk om al de voorpret mee te maken!

• 04 Mei 2013 - 13:57

Oma :

Fijn om te weten dat jullie goed aangekomen zijn, ik volg de reis van jullie.
    Liefs Oma