Dag 1 amsterdam - detroit- Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 1 amsterdam - detroit- Tampa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 1 amsterdam - detroit- Tampa

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

04 Mei 2013 | Verenigde Staten, Tampa

Dag 1 amsterdam - detroit - tampa

We zijn wederom met zn allen aan het wennen aan tijdsverschil. Het is nu half vier en desire is alle koffers opnieuw aan het pakken en jamie vindt het tijd om te gaan zwemmen.

Gisteren ging de wekker om 3:15 en was Desire klaarwakker en ik nog niet helemaal. Na een snelle kop koffie richting opa en oma. Opa ging (helaas voor hem zijn bed uit en) ons wegbrengen. We waren goed op tijd en hebben gelukkig een tweede kop koffie gevonden op schiphol. De zenuwen van desire begonnen nu af en toe wel zichtbaar te worden en ik werd gesommeerd mijn koffie halverwege maar ergens te dumpen omdat we door de security moesten.

Eenmaal in het vliegtuig vond jamie het tijd om even bij te slapen en heeft niets van het opstijgen meegekregen. Na wat gegeten te hebben zelf ook wat bijgeslapen. Het reizen lijkt dit jaar weer makkelijker te gaan dan het jaar ervoor.

Helaas moesten we bij aankomst op detroit nog overstappen om vervolgens nog 2,5 uur in naar tampa te reizen. Dit vergoot ook het risico dat de bagage kwijt raakt maar dat gebeurd ons nooit, toch.....

30 minuten na de melding dat echt alle bagage uit het vliegtuig is gehaald geen koffer van jamie. Ik besloot enigszins geïrriteerd toch maar eens te gaan vragen waar die koffer is. De mevrouw welke hier verantwoordelijk voor is is niet onder indruk en reageerde zowaar nog geïrriteerder terug dat ik maar in tampa moet gaan klagen bij bagageclaim. Een rij van mensen welke voor mij stond had blijkbaar een soortgelijke ervaring wat haar reactie misschien wel verklaard. Desire vond het allemaal wel best en zag kansen om de kledingkast van jamie dan maar in overleg met de reisverzekering weer aan te vullen.

Het vliegen naar tampa ging lekker snel en er waren geen security checks meer waar we doorheen moesten. Tegen alle verwachtingen in kwamen we de koffer van jamie weer tegen op de bagageband in tampa. Dat was toch wel lekker omdat we eigenlijk gelijk willen gaan zwemmen bij aankomst in het hotel.

De auto welke we hebben gehuurd bleek toch wel weer aan de kleine kant en omdat we speciale klanten waren (lees, we zijn nieuwe klanten) kregen we voor weinig een upgrade. De alamo medewerker was niet aan het liegen toen ze zij dat onze koffer hier wel in passen.

We konden vervolgens snel inchecken en zijn op het dak van het hotel het zwembad ingedoken. Het was inmiddels bijna 1200 nl tijd en hebben tegen alle verwachtingen in niet heel veel slaap. Doel is om het tijdstip dat we naar bed gaan zoveel mogelijk op te rekken. De bbq van het restaurant gooide roet in het eten aangezien die blijkbaar in de buurt van het zwembad was geïnstalleerd en steaks en hamburgers begon te bakken.

We besloten een snelle hap te nemen in de bar van het hotel waar je ook het vlees van de bbq kon bestellen. Jamie was inmiddels (net als wij) nu wel aardig klaar om naar bed te gaan.....

• 04 Mei 2013 - 13:59

Maybritt:

Veel plezier!

• 04 Mei 2013 - 15:31

Truro:

Veel plezier vandaag

• 04 Mei 2013 - 17:58

Opa Smit:

Het eerste gedeelte van de reis zit erop nu naar de attracties veel plezier en genieten Oma en Opa smit ( kus voor Jamie)

• 04 Mei 2013 - 19:37

Annet:

Have fun!

• 04 Mei 2013 - 22:21

Tom En Dominique:

Heel veel plezier lieffies! Geniet ervan.

Dikke kus
    Tom en Dominique