Dag 2 Tampa - Crystal river - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 2 Tampa - Crystal river - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 2 Tampa - Crystal river

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

05 Mei 2013 | Verenigde Staten, Crystal River

Dag 2 tampa - crystal river

Vandaag een vroege start en tijd om inkopen te doen voor de komende dagen. Na het inslaan van veel drank richting Clearwater waar volgens de reisinfo de mooiste stranden zijn.

De stranden zijn inderdaad erg mooi en wit. Jamie vroeg of het sneeuw was maar het leek meer op vogelzand. Iets wat de meeuwen niet helemaal mee hebben gekregen want die zagen onze badhanddoek als toilet....

Door de sterke wind waren er veel golven waar jamie helemaal van onder de indruk was. Hij vond het een erg groot zwembad en hij is er ook niet meer uitgeweest.

De wind had ook een nadeel aangezien we na een paar uur wel behoorlijk gezandstraald waren en er vogelzand op ongemakkelijke plekken zat.

We moesten nog een paar uur rijden en zijn aan het einde van de dag vertrokken. Onze auto bleek trouwens ook navigatie te hebben. Gek genoeg werd het als een optie aangeboden tijdens het handjeklappen bij het verhuurbedrijf.

na het inchecken weer zwemmen met jamie en op zoek naar wat eten. Besloten het simpel te houden en pizza te halen. Op de parkeerplaats bij de pizza boer was het echter hotrod en classics avond en er stonden veel oude muscle cars en drag wagens. Helaas geen camera of telefoon meegenomen.... Jammer.

• 05 Mei 2013 - 13:42

Wim En Ria Smit:

Oké dat witte strand is natuurlijk wel unieeeeeek dus een camera( speciaal gekocht) bij je hebben is dan wel leuker om het vast te leggen ( je zat wel gebeiteld bij de Pizza boer ) Hot Rod en muscle cars jullie dag kan niet meer stuk ( wij gaan zo naar ome Jan En tante Marjan zij zijn jarig vandaag ) stuur een mailtje vinden ze leuk Gr. Opa en Oma Smit