Dag 12 Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 12 Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 12 Gatlinburg

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

15 Mei 2013 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Dag 12 Gatlinburg

Het dorpje blijkt een behoorlijke toeristische attractie te zijn. Een hoop winkels en barretjes zijn al vroeg open. Wat opvalt is dat er een behoorlijk aantal religieuze winkeltjes zijn waarin je een handleiding kan krijgen hoe je met god kan praten (en dat is niet als grapje bedoeld). Ik voel me meer op mijn gemak in de andere winkels waar gewoon schuine teksten op naambordjes worden verkocht.

Desire werd meerdere maken aangesproken door personen met de vraag of ze al getrouwd was. Nu moet ik mij daar natuurlijk zorgen om maken maar het bleken een soort propers te zijn voor de lokale trouwkapel.

Onderweg hebben we bij een van de wederom vele snoepwinkels fudge gekocht wat echt mierzoet is. Ook dit is blijkbaar een lokale traditie aangezien het op elke hoek van straat te koop is. Het lijkt wel suikerconcentraat....

Helaas is onze camera afgelopen week kapot gegaan en hebben we van de laatste dagen niets kunnen opnemen. Dit viel trouwens onder de reisverzekering en we hebben na het melden van de schade te horen gekregen het vergoed zou worden. Het is zeker niet het aankoopbedrag maar het feit dat ik zonder al te veel discussie mijn geld kreeg was erg prettig (dat is in ieder geval voor mij niet vanzelfsprekend).

• 15 Mei 2013 - 16:37

Chrissie:

@Dennis: Misschien wordt het tijd dat je eens met een huwelijksaanzoek komt ;)

• 15 Mei 2013 - 18:37

Oma:

Wat jammer van de camera, geen foto's dus, maar jullie zien veel. Groetjes aan John en Trudo en Alex. Veel plezier.