Dag 13 Gatlinburg - Peachtree City - Reisverslag uit Peachtree City, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 13 Gatlinburg - Peachtree City - Reisverslag uit Peachtree City, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 13 Gatlinburg - Peachtree City

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

16 Mei 2013 | Verenigde Staten, Peachtree City

Dag 13 Gatlinburg - Peachtree city

De navigatie was constant bezig ons op de interstate te krijgen terwijl we graag door het park willen reizen. Met een ontevreden navigatie die door de muziek heen tettert lekker genieten van het mooie uitzicht. Veel motorrijders op de weg die voor het eerst weer eens een aantal bochten heeft.

Het plan was om onderweg een tussenstop te maken en te gaan tuben. Helaas is het water in de rivier nog net boven het vriespunt. Plan B was om te gaan shoppen in dawsonville (de outletshops lagen toch op de route). Met een volle auto als resultaat op weg naar Peachtree city. Het eten stond al in de oven toen we aankwamen in ons home away from home....

John vond dat we een zooitje hebben gemaakt van de auto aangezien de boodschappen, drank en de bagage de hele auto innamen (maarja we zijn op doorreis). De rest van de avond lekker bijgepraat.

• 16 Mei 2013 - 23:10

Oma:

Fijn dat jullie in Peachtree City zijn geniet van elkaar liefs van mij voor jullie allen.