Dag 4 Tallahassee - Destin - Reisverslag uit Destin, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 4 Tallahassee - Destin - Reisverslag uit Destin, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 4 Tallahassee - Destin

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

07 Mei 2013 | Verenigde Staten, Destin

Dag 4 Tallahassee - Destin

Het ontbijt bestond deze morgen uit zelfgemaakte wafels en veel koffie. Jamie had na het inladen alvast de auto gestart via de afstandsbediening op de autosleutel. Ik was gelijk wakker aangezien je dit niet verwacht en je eerste gedachten is dat er iemand met je volgeladen auto vandoor gaat.

Het was een kort ritje naar destin waar we voor een nacht in een resort blijven. Om 10:00 uur al aangekomen en gelukkig konden we gelijk inchecken. Na een korte uitleg van het park (zoals alles in Amerika is ook het park groooot) konden we met de auto naar het hotel. Tijdens het verkennen een stop gemaakt in de harbour area waar we voor de verandering hamburgers hebben gegeten in een rock and roll tent. Na vier dagen nog steeds erg lekker maar na 3 weken zal ik het wel even genoeg zijn voor de komende tijd....

Ik wilde tegen alle verwachtingen van het thuisfront wel een stukje kajakken. Helaas gooide de sterke wind roet in het eten en besloten te gaan zwemmen. Jamie wordt helemaal blij in het bad en zwemt wat af. Het maakt niet uit hoe koud het water is Jamie springt er gelijk in.

Voor het eten nog even geskyped met opa en oma Smit welke nog wakker waren en het uitzicht laten zien. S avonds terug gegaan naar de harbour area en na een stop langs de speelhal bij de Mexicaan gegeten.

• 07 Mei 2013 - 14:53

Rick:

Maar goed dat het Kayakken niet door kon gaan ;)...
    Veel plezier nog!

• 07 Mei 2013 - 15:15

Wim En Ria Smit:

Ja op de iPad wel gezien hoe hard het waaide maar het is wel een heel mooi resort en er is zat te doen dus vervelen zullen jullie je niet en het was wel een abrupte afronding van het tel: foontje maar ik las dat je gelijk bent gaan zwemmen ,verder veel plezier en rustig aan Gr., ma en pa

• 07 Mei 2013 - 16:36

Dave:

Leuk die verslagen, ik volg jullie een beetje met google street view, zie ik gelijk een beetje waar jullie allemaal langs komen haha :)

Veel plezier daar verder !

Groetjes,
    Dave en Linda

• 08 Mei 2013 - 07:52

Oma :

Wat fijn dat jullie zo genieten, wij hebben hier ook hamburgers