Dag 5 Destin - New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu Dag 5 Destin - New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Fam Smit - WaarBenJij.nu

Dag 5 Destin - New Orleans

Door: D smit

Blijf op de hoogte en volg Fam

08 Mei 2013 | Verenigde Staten, New Orleans

Dag 5 Destin - New Orleans

Vandaag ongeveer een rit van 4 uur over de snelweg nadat we ontbeten hebben bij de Mc Donalds. Dit keer geen hamburger maar een burrito met ei en koffie. Je kan ook een ei op je hamburger bestellen (dan is het ineens een ontbijt).

Jamie had al snel een vriendje gevonden in de klimtoren en begon ook in het engels te praten. Vreemd maar erg leuk om te horen...

We wilde als tussenstop langs het uss alabama museum waar je (jawel) op dezelfde boot een rondleiding kon krijgen. Op het eerste gezicht lijkt het gewoon op een grote boot maar eenmaal binnen is het bijna een dorp op zichzelf met enorm veel techniek om al die kanonnen te bedienen en het schip te sturen. Ik kon er de hele dag wel doorbrengen. Helaas na toch wel een uur of 4 weer terug in de auto.

Het hotel was makkelijk te vinden en zit op loopafstand van het French quarter. Hier is het meest te doen met veel restaurants en leuke tentjes. Het parkeren bij het hotel was wel behoorlijk aan de prijs (38 dollar per nacht slaat echt nergens op) maar dat schijnt ook als je zelf je auto parkeert niet veel goedkoper te zijn. De kamer was op de 45 ste verdieping en geeft een heel mooi uitzicht op de stad.

• 08 Mei 2013 - 14:45

Wendy:

Leuk hoor....goed naar jullie zin zo te lezen!veel plezier nog verder....xwen

• 08 Mei 2013 - 15:02

Wim En Ria :

Ja de Mac is een goed adres zeker met zo een keuze,mocht je vrij op die boot bewegen?dus savonds nog een sapje genomen in een van de cafeetjes? Met zo een keuze is het wel leuk verder alles goed lezen wij Gr., Pa en Ma Smit